یزدفردا "دبير فراکسيون اقليت مجلس شوراي اسلامي، مسير در پيش گرفته شده از سوي بزرگان اصلاحات را در انتخابات رياست جمهوري، رويه نامناسبي عنوان کرد.

محمدرضا تابش در گفت و گو با خبرنگار سياسي برنا با اعلام اين مطلب که مسير کنوني در معرفي نامزدهاي اصلاح طلبان رويه نامناسبي نيست، گفت: ورود به انتخابات رياست جمهوري از سوي هر کانديدايي مقدماتي دارد که به تاخير انداختن آن به صلاح نيست.
وي افزود: کانديدايي که خود براي حضور در انتخابات رياست جمهوري آماده مي کند، بايد فرصت کافي جهت سامان دادن ستادهاي انتخاباتي خود داشته باشد و بتواند امکانات انتخاباتي خود را تامين کند.
دبير کل فراکسيون اقليت مجلس ادامه داد: در کنار اين نيز مردم و اعضاي گروه هاي اصلاح طلب نيز انتظاراتي دارند، که بايد به آن توجه، از اين رو هر کدام از دو کانديداي احتمالي اصلاح طلبان بايد تکليف نهايي خود را براي حضور در انتخابات را مشخص کند.
تابش اظهار داشت: به نظر من بهترين زمان براي معرفي نهايي کانديداي اصلاح طلبان دهه فجر انقلاب اسلامي است.
وي در خصوص امکان حضور مير حسين و خاتمي در دولت اصلاح طلبان گفت:تا به حال چنين مسئله اي به گوش من نخورده است، اما در هر صورت هر کدام از اين دو که به صحنه بيايند، از تمام توان کشور جهت اداره آن استفاده مي کند.
نماينده مردم اردکان در خصوص برخي ابهام هاي اصلاح طلبان در خصوص مواضع و سياست هاي مير حسين موسوي گفت: در رفتار و عملکرد وي هيچ ابهامي براي اصلاح طلبان وجود ندارد، تنها برخي از دوستان نسبت به سياست اقتصادي مير حسين موسوي ملاحظاتي دارند.
تابش گفت: با اين حال به نظر مي رسد مير حسين موسوي افکار مقاومت اقتصادي ديگري را در بين گرفته است و به اقتصاد دولتي چندان متمايل نيست.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا